دات نت نیوک
X

خوش آمدید

از اينکه برای خریدهای خارجی خود، سامانه ما را انتخاب کرده‌اید سپاسگزاريم.
اين کارت‌ها مبتنی بر شرايط و ضوابطی است که در ادامه می‌آید. لطفاً این سند را به دقت مطالعه فرماييد. با قبول شرايط و ضوابط مندرج در زیر، شما موافقت و رضایت خود را با همه شروط و قیود موجود و التزام به آن‌ها را اعلام کرده‌ايد.

اطلاعات تماس
شما می‌توانيد با واحد مدیریت خدمات مشترکان  از راه‌های زير در تماس باشيد:
● وب‌سايت شرکت به نشانی www.usecard.ir
● شماره تلفن  74 ۷6 60 88 (۲۱ ۹۸+) از ساعت ۹ تا ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه (به جز تعطیلات رسمی)
● ايميل به نشانی talk2us@usecard.ir

نظارت بر تماس‌ها
به منظور بهبود کيفيت و اهداف آموزشی هرگونه تماس‌ با واحد مدیریت خدمات مشترکان ضبط، نظارت و بايگانی می‌شود.

حفاظت از اطلاعات شخصی
ما به موجب مفاد قوانین و مقررات مرتبط با حفظ محرمانه بودن و عدم افشای اطلاعات، ماده 648 قانون مجازات اسلامی، در بالاترين درجه ممکن، متعهد به حمايت از اطلاعات شخصی مشترکان،
عدم افشای اطلاعات شخصی کاربران وب‌سايت به هر شخص حقیقی یا حقوقی دیگری هستیم و در چارچوب قوانین و مقررات مربوط عمل می‌کنیم. مگر اينکه افشای آن توسط قانون و يا برحسب رضایت مکتوب و رسمی مشترک مجاز باشد. ضبط، نظارت، پردازش و بايگانی اطلاعات  شخصی تابع مقررات لازم‌الاجرای مربوط است.
شما بر اساس قوانین و مقررات مربوط، در هر زمانی حق آگاه شدن از اطلاعات شخصی خود، به روز رساني آن‌ها و يا رد هر گونه پردازش بيشتر از اطلاعاتی را که نزد ما نگهداری می‌شوند را دارید.
● شایان ذکر است که اطلاعات شخصی شما بر اساس مفاد و پیوستهای فرم درخواست ثبت نام (KYC) جهت صدور کارت در اختیار واحد صادر کننده کارت در کشور مربوطه قرارداده خواهد شد. به عنوان مثال جهت صدور مستر کارت، اطلاعات  و مدارک شما بر اساس مفاد و پیوست‌های فرم درخواست ثبت نام و "مشتری خود را بشناسید" در اختیار مستر کارت قرار داده می شود تا بر اساس ضوابط و قوانین بانک مرکزی اروپا و مراجع ذی‌صلاح و قانونی ذیربط، کارت شما صادر شود. به همین دلیل ضرورت دارد که در صورت داشتن اطلاعات محرمانه شخصی، با مراجعه حضوری به واحد مدیریت خدمات مشترکان یوز کارت، مراتب را اعلام فرمائید تا تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

خط مشی ما در راستای مبارزه با پولشويی
براي مبارزه با پولشويی، ما تابع سياست ضد پولشويی کشور شامل موارد زير هستیم:
● قانون مبارزه با پولشویی (مصوب ۱۳۸۶/۱۱/۱۷ مجلس شورای اسلامی)
● آیین‌نامه قانون مبارزه با پولشویی (مصوب ۱۳۸۸/۰۹/۰۱)
● سایر قوانین و مقررات مرتبط با پولشویی ایران و مراجع قانونی کشور صادر کننده کارت
همکاران ما در این رابطه تراکنش‌های مشکوک به پولشويی را کنترل و ردیابی خواهند کرد و از همراهی و همکاری اطلاعاتی مشترکان محترم این سامانه در راستای دوام هر چه بیشتر خدمات استقبال می‌کنیم.

هزينه‌ها
● تمام اجزای هزينه‌ها و مطالبات مربوط به کارت‌ در خلاصه هزينه‌ها در جدول هزینه‌های عملیات انواع کارت‌ها آورده شده است. شما با درخواست کارت در مورد برداشت تمام هزينه‌ها از حسابتان موافقت کرده‌اید.
● هزينه‌های تراکنش بسته به مورد، و بعنوان بخشی از تراکنش از حساب کاربر کسر خواهد شد. دارنده کارت با پذیرش این شرایط مجوز لازم را  به تیم مالی سامانه  یوزکارت می‌دهد.
● حق اصلاح هزينه‌های سالانه و ساير هزينه‌ها، پس از مطلع ساختن مشترکان (از هر طريقی که مناسب باشد) با این سامانه است.
● به منظور رعايت موارد امنيتی، ارسال و تحويل کارت، و رمز شخصی به طور جداگانه انجام می‌شود.
● در صورت درخواست بازگشت وجوه پرداختی، عملیات در صورت رعایت تمام اصول روابط مالی بین‌المللی و نظر مثبت دریافت‌کننده وجه نسبت به بازگرداندن وجه صورت گرفته و مبلغ ۷۰ یورو جهت کارمزد و هزینه‌های مربوطه در هر تراکنش کسر خواهد شد.
● بنابراین توصیه می‌شود در صورت تمایل به ابطال کارت خود، ابتدا تمام وجه موجود را از طریق دستگاه‌های خودپرداز ارزی خارج نموده و یا خرید نموده و سپس نسبت به ابطال کارت خود اقدام نمائید. بدیهی است که در هر حالت هزینه ابطال کارت به عهده شما بوده و بایستی پرداخت شود.

خريد و استفاده از کارت
● برای خريد کارت‌های اعتباری ارزی پیش پرداخت، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و مقيم ایران بودن الزامی است.
● برای تحویل گرفتن و فعال کردن کارت لازم است هزينه خريد کارت بر طبق جدول هزينه‌ها که در ادامه اين سند آمده است، پرداخت شود.
● موارد مطرح شده در اين سند شرايط استاندارد خدمات کارت‌های اعتباری ارزی در جهان است. در صورت وجود هرگونه ابهام، سوال و يا توضيحات بيشتر می‌توانيد با گروه کارشناسان ما در واحد مدیریت خدمات مشترکان تماس بگیرید.

محدودیت ها
● کارت بايد فقط توسط دارنده کارت و بر اساس مانده موجودی حساب استفاده شود. به همین دلیل و با هدف کم کردن احتمال سوء استفاده از کارت و تقلب، و یا در حالت دزدیده شدن کارت توسط اشخاص ثالث، امکان اعمال برخی محدوديت‏‌های امنيتی مانند حداکثر عملیات روزانه، مقدار تراکنش در هر کارت و يا حداکثر تعداد انجام تراکنش هر کارت، تعيين شده است. محدوديت‌های اعمال شده به اطلاعات دارنده کارت که در زمان خريد کارت توسط وی ارائه شده بستگی دارد. ما برای برآوردن تعهدات خود تحت عنوان پيشگيری و جلوگيری از پولشويی طبق قانون و مقررات ممکن است از درخواست کننده، اطلاعات بيشتری بخواهیم. خواهشمند است با کارشناسان ما همکاری فرمایید.
● به وجوه موجود در حساب شما سود تعلق نمی‌گیرد.

ارزش و تعداد تراکنش‌های هر کارت


 نوع  بلک *
 پلاتینیوم  گلد
 میزان مجاز واریز در سال
 ۵۰,۰۰۰ - ۵۰ یورو
 15,0۰۰ - ۵۰ یورو
 ۲۵۰ - ۲۰ یورو
 حداکثر موجودی در هر زمان
۲۰,۰۰۰ یورو
15,0۰۰ یورو
۲۵۰ یورو
 حداکثر برداشت پول نقد در سال
۵۰,۰۰۰ یورو
15,۰۰۰ یورو
--
 حداکثر مقدار اعتبار روزانه
۲۰,۰۰۰ یورو
15,0۰۰ یورو
--
 حداکثر برداشت پول نقد روزانه
۲۰,۰۰۰ یورو
1,5۰۰ یورو
--
حداکثر مقدار خرید روزانه
۲۰,۰۰۰ یورو
15,0۰۰ یورو
۲۵۰ یورو
تعداد تراکنش اعتباری روزانه
۱۰ ۱۰ --
تعداد تراکنش‌های نقدی روزانه
۱۰ ۱۰ --
تعداد تراکنش پایانه فروش روزانه
۱۰
۱۰ ۳
این محدودیت ها لازم الاجرا هستند مگر اینکه ما موظف به تغییرات فوری براساس تنظیم مقررات بانک مرکزی اروپا (کشور صادر کننده کارت) باشیم .
*   این مورد نیازمند ارائه اسناد و مدارک است. (منظور از اسناد و مدارک ، منبع تامین پول و یا موارد هزینه و خرید است)
** این خدمت در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

 

فعال‌سازی کارت
● خريد کارت و واریز وجه برای اولين بار کارت شما را فعال نمی‌کند. برای فعال‌سازی کارت لازم است با واحد مدیریت خدمات مشترکان تماس بگیرید.

واریز وجه به کارت
● روش کارت به کارت (این خدمت در آیند‌ه‌ای نزدیک ارائه خواهد شد)
دارنده ی یوز کارت می‌تواند در داخل شبکه از کارت دیگر خود (پیش پرداخت یا اعتباری) به کارت جدید خود پول واریز کند. هزینه این عملیات در جدول هزینه‌های شرایط عضویت درج شده است.
● از طریق بانک و انتقال وجوه بانکی
مراجعه به بانک و صدور دستور پرداخت به میزان وجه اعلام شده توسط واحد مدیریت خدمات مشترکان به حساب اعلام شده توسط آن واحد. هزینه این عملیات در جدول هزینه‌های شرایط عضویت درج شده است. حداقل 4 روز کاری بعد از واریز وجه، رقم حواله در صورت حساب مشترک نمایان می‌شود.
● از طریق صرافی ها (این خدمت در آینده نزدیک ارائه خواهد شد)
مشترک با مراجعه به صراف مورد اعتماد، ارز را خریداری و به یوز کارت خود نزد حساب صادر کننده کارت در اروپا واریز می‌کند. هزینه‌های تبدیل ارز حواله بانکی و نقل و انتقال توسط صراف به متقاضی طبق نرخ آن واحد صنفی پرداخت می‌شود. زمان نیز توسط صراف تعیین می‌شود.

توجه: حداقل واریز اولیه وجه نقد به کارت، وابسته به نوع کارت است که در بخش جداول ارزش‌ها آورده شده است.

استفاده از کارت
● دستورالعمل نحوۀ استفاده از کارت خود را می‌توانيد در بخش سوالات متداول در وب سايت مشاهده کنید.
● هزينه‏‌های مربوطه، همزمان با مقادير هر تراکنش‌ از موجودی کارت کسر می‌شود.
● مشابه ساير کارت‌های اعتباری، فقط تمام فروشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر مجموعه های خدماتی و فروشندگانی که دارای علامت مستر کارت هستند کارت شما را می‌پذيرند.
● ممکن است انجام يک تراکنش خاص در شرايط زير امکان‌پذير نباشد:
- سامانه به این باور برسد که تراکنش مشکوک است .

- از کارت شما در راستای نقض شرايط ذکر شده برای دارنده کارت، استفاده می‌شود.
- موجودی حساب شما کافی نباشد.
- خطر امنيتی وجود داشته باشد یا سامانه مشکوک به این باشد که از کارت شما بدون مجوز استفاده می‌شود.
- وجود هر گونه مشکل فنی و يا عدم پذيرش توسط خرده فروش.
● بعضي از دستگاه‌های خودپرداز هزينه‌های اضافی دارند و پيش از انجام تراکنش شما را نسبت به موضوع مطلع می‌کنند. اين هزينه توسط موسسه مالی ديگری اعمال شده و خارج از کنترل ما است.
ما نسبت به امنيت خرید آنلاين يا سفارش خريد‌های تلفنی مشترکان هیچ کنترل و تعهدی نداریم و در قبال هرگونه ضرری که شما در نتيجه استفاده از اين کارت برای پرداخت از طريق اينترنت، پست الکترونيکی و يا شماره تلفن متحمل می‌شويد مسئولیتی نداریم.
● دارنده کارت بايد تنها در طول مدت اعتبار مندرج روی کارت از آن استفاده کند.
● مشترک برای تمام تراکنش‌های کارت در برابر سامانه مسئول است و به ما این مجوز را می‌دهد که تمامی تراکنش‌ها را از محل موجودی حساب پرداخت کنیم.
● مشترک موظف است از تمامی قوانين پيروی کند. کارت نبايد برای اهداف غير‌قانونی استفاده شود.
● شما نبايد رمز شخصی خود را از طريق اينترنت فاش کنيد بلکه بايد تنها از وب‌سايت‌های امن پرداخت برای اجرای تراکنش استفاده کنيد.
● مشترک بايد تمام رسيد‌های تراکنش‌ها و صورت‌حساب‌ها را طوری مديريت کند که سوء استفاده از تعداد و يا جزئيات ديگر اين کارت امکان پذير نباشد.

ایمن نگه داشتن کارت و رمز شخصی
● با به خاطر سپردن رمز شخصی آن را امن نگه داريد. هرگز رمز شخصی خود را براي کسي فاش نکنيد،  کارشناسان ما هرگز از شما نخواهند خواست که رمز شخصی خود را اعلام کنید.
● اگر شما مشکوک هستید که شخص ديگری رمز شخصی شما را مي‌داند، در اسرع وقت از طريق تماس با واحد مدیریت خدمات مشترکان و یا از طریق دستگاه‌های خودپرداز آن را تغيير دهيد.
● شما مي‌توانيد با تماس با واحد مدیریت خدمات مشترکان يک رمز شخصی جدید و یا جايگزين سفارش دهيد.
● همواره کارت خود را در جای امن نگهدارید و هرگز اجازه ندهيد شخص دیگری از کارت شما استفاده کند.
● با کارت و وجوه سپرده مانند پول نقد رفتار کنيد. اگر کارت شما گم يا دزديده شود، ممکن است تمام يا قسمتی از وجوه سپرده در کارت خود را از دست بدهيد.

استرداد تراکنش‌ها
● شما ممکن است قادر به استرداد تراکنش‌هايي که مطابق با شرايط و ضوابط اين سند مجاز نبوده باشند، باشيد. در اين خصوص لازم است در مرحله اول با فروشگاهی که کالا از آن‌ خريداری شده تماس بگيريد. اگر نياز به کمک بيشتر داريد، لطفا با واحد مدیریت خدمات مشترکان با شماره تلفن ۷4 ۷6 ۶۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+) تماس بگیرید.
● اگر شما تصميم به فسخ قرارداد خود و برداشت باقی مانده وجه از حسابتان داريد، می‌توانيد اين کار را انجام دهيد در صورتی که:
1. موجودی حساب بيش از 5 یورو باشد.
2. واحد مدیریت خدمات مشترکان ما به این نتیجه رسیده باشد که سوء استفاده‌ای صورت نگرفته است.
3. ما با انجام اين کار توسط هر قانون، مقررات، حکم دادگاه، دستور يا حکم حکومتی از سوی يک دستگاه يا مقام نظارتی صالح، تحریم نشویم.

فسخ و خاتمه
1. توافق شما با ما در شرايط ذیل خاتمه می‌یابد:
● چنانچه ما در یک پیش آگهی ۳۰ روزه عدم علاقه خود را به ادامه ارائه خدمات به شما اعلام و مانده موجودی کارت را به شما مسترد کنیم (در صورتی که موجودی کارت شما به اندازه انجام این عملیات باشد)
● چنانچه ما دريابيم که شما مفاد شرایط عمومی را نقض مي‌کنيد، و يا اگر ما دليل قانع کننده داشته باشيم که شما قصد سوء استفاده از کارت را داشته و يا خواهيد داشت، ديگر تراکنش‌های شما را با توجه به اقدامات اشخاص ثالث نمی‌توانيم ادامه دهيم.
● ما ۳۰ روز کاری برای ثبت و درج هرگونه تراکنش معوقی صبر خواهيم کرد، سپس مانده موجودی حساب کارت را مسترد خواهیم کرد. این عملیات 30 روز پس از زمان فسخ قرارداد صورت خواهد گرفت.

2. در صورت مشاهده هر يک از موارد زير ما می‌توانيم کارت شما را به حالت تعليق درآوريم (تا زمانی که خطای بوجود آمده از سوی شما برطرف شده و يا قرارداد فی مابین فسخ شود):
● مشخص شدن اينکه اطلاعاتی که شما در هنگام تقاضای کارت اعلام نموده‌ايد نادرست بوده است.
● يک تراکنش به دليل عدم موجودی کافی رد شود.
● در صورتي که ما دريابيم که شما قرارداد را نقض کردید، و يا اطلاعاتی که در فرم پرسشنامه به این سامانه دادید نادرست است و یا شما درگیر مواردی از پولشویی هستید، یا آنکه دریابیم که شما قصد سوء استفاده از کارت را داشته و يا خواهيد داشت.

3. در صورت مشاهده هر يک از موارد زير ما می‌توانيم کارت شما را مسدود نماييم (تا زمانی که خطای بوجود آمده از سوی شما برطرف شده و يا قرارداد فی مابین فسخ شود):
● اگر کارت خود را گم کنید، کارت دزديده شده یا خراب شود و يا این که ما به استفاده غير مجازشما از کارت مشکوک شويم.
● هر زماني در خلال افتتاح حساب يا فعال سازی کارت بر اساس اطلاعات به دست آمده از راستی آزمايی و چک کردن قوانین پولشویی و پرسشنامه مطلع شويم که شما در فعاليتی غيرقانونی مشارکت داشته‌ايد.
۴. شما می توانيد اين توافق را در هر زمان خاتمه دهيد. در این حالت با قبول هزینه ۷۰ یورو بابت ابطال و کسر دیگر هزینه‌ها، مانده حساب شما به مقصدی که کتبا اعلام می‌کنید واریز خواهد شد. بدين منظور با واحد مدیریت خدمات مشترکان  به شماره ۷۴ ۷۶ ۶۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+) يا نشانی ايميل talk2us@usecard.ir  تماس حاصل فرماييد.
● کارت شما از تاريخ فسخ و خاتمه يا تعليق کارت طبق مفاد اين سند، غيرقابل استفاده خواهد بود. ما تلاش می‌کنيم از طريق آخرين اطلاعاتی  که از شما ثبت کرده ايم با شما تماس بگيريم.

گزارش کارت‌های گم یا دزديده شده
● اگر کارت شما گم یا دزدیده شد و يا اينکه شما به استفاده غيرمجاز از آن مشکوک هستيد، بلافاصله با استفاده از شماره تلفن‏ اعلامی با ما تماس بگيريد. ما به سرعت اقدامات پيشگيرانه نظير مسدود کردن يا تعليق حساب و يا مسدودسازی کارت را انجام خواهيم داد.
● اگر در حساب شما اعتباری وجود داشته باشد، ما کارت قبلی را باطل کرده و کارت جديدی را به شخص شما ظرف حداقل 14 روز کاری پس از تماس تحویل خواهیم داد. (هزينه‏ های مربوطه بر اساس جدول خلاصه هزينه‌ها که در اين سند ارائه شده است محاسبه می‌شود).

گزارش تراکنش ‏های مشکوک (غيرمجاز)
● اگر فکر می‌کنيد که در حساب شما تراکنش غير مجازی صورت گرفته است باید در مدت ۳۰ روز کاری با واحد مدیریت خدمات مشترکان تماس بگیرید. ما شما را برای رفع مشکل بوجود آمده بر اساس قوانين مديريتی و نظارتی مستر کارت راهنمايی و کمک می‌کنیم.
● تا زماني که بررسی‌های ما کامل نشده باشد، ما قادر به بازپرداخت هيچ گونه وجهی به شما نخواهيم بود. پيشرفت کار از طريق تماس تلفنی و يا مکاتبه به اطلاع شما خواهد رسيد.
● اگر پس از بازپرداخت مشخص شود که ادعای مطرح شده صحت نداشته، مبلغ بازپرداخت شده به علاوه کارمزد عملیات از حساب شما کسر ‌می‌شود. (برای اطلاع از کارمزدها جدول خلاصه شرايط و ضوابط کارمزدها را مشاهده کنید.)

اطلاع رسانی تغييرات نام، نشانی يا مشخصات تماس
در صورتی که نام، نشانی يا جزئيات تماس شما تغيير کرد، واحد مدیریت خدمات مشترکان را از تغييرات به وجود آمده مطلع کنید تا هیچگونه کوتاهی در ارائه خدمات پیش نیاید.

چه اتفاقی رخ مي‏دهد اگر تاريخ انقضای کارت شما به پايان برسد؟
● ما به صورت خودکار براساس طرحي که توافق شده است تاريخ کارت شما را به روز کرده و کارت جديد را صادر می‌کنيم، مگر در مواردی که شما درخواست ديگری را اعلام کرده باشيد.
● هزينه صدور کارت جديد مطابق با جدول هزینه‌های عملیات‌ انواع کارت‌ها از حساب شما کسر می‌شود.

محافظت از حریم  و اطلاعات شخصی شما
● ما اطلاعات شخصی شما را به منظور افتتاح، مديريت و سازماندهی حساب، پردازش، حفظ و نگهداری خواهيم کرد و در چارچوب قوانين موجود در زمينه حفظ اطلاعات شخصی، به هر پرسشی که شما در مورد آن داريد رسيدگی خواهيم کرد.
● اگر مشکوک شويم که اطلاعات اعلامی غلط يا غيردقيق هستند، ممکن است اين موضوع را با مراجع و نهادهای مرتبط به منظور جلوگيری از تقلب و يا پولشويی مطرح کنیم.
● اگر اطلاعات نادرست و غير دقيق ارائه شده باشد وکلاهبرداری تشخيص داده شود ممکن است اين موضوع را با مراجع و نهادهای مرتبط به منظور جلوگيری از کلاهبرداری و يا پولشویی مطرح کنیم.
● ممکن است ما تمام اطلاعات شخصی که توسط شما به ما داده شده را با مراجع و نهادهای مقابله با پولشويی کنترل کنيم. ممکن است ما اطلاعاتی درمورد شما از «مراجع و نهادهای مرتبط» برای بررسی هويت شما دريافت کنيم. چنين مواردی در پرونده شما ثبت می‌شود.

مديريت کارت به عهده چه کسی است؟
مدیریت کارت شما در ایران برعهده شرکت "رهیاب پیام گستران" در آدرس خیابان شیراز جنوبی- بلوار آقاعلیخانی- شماره ۵۸ - طبقه ۵ - واحد ۸ است.

چه قانونی به کار گرفته می ‏شود؟
شرايط و ضوابط تنظيم شده برمبنای قوانين ایران است و دادگاه‌های ایران صلاحيت رسيدگی به مباحث حقوقی فی مابين  را دارد. همچنین در صورت وقوع جرم خارج از ایران، رسیدگی طبق قوانین کشور صادر کننده کارت انجام خواهد شد.

حقوق متقابل ما و شما
شما از حقوق زير برخوردار هستيد:
انصراف از شرايط و ضوابط تعيين شده بدون هيچ دليلی و بدون اعمال جريمه تا ۱۴ روز کاری از زمانی که شما حساب خود را افتتاح کرده‏ ايد امکان ‏پذير خواهد بود. از اين ۱۴ روز کاری با نام "دوره آرامش" ياد می‌شود، شما می‌توانيد از طريق تماس تلفنی انصراف خود را از شرايط و ضوابط تعيين شده به ما اطلاع دهيد. اما شما بايد علاوه بر تماس تلفنی، کارت خود را که به دو نيم تقسيم کرده ‏ايد به همراه رسيد خريد آن برای ما ارسال کنید.
 شما می‏‌توانيد هر زمانی پس از "دوره آرامش" برای بستن حساب خود اقدام کنید. براي انجام اين کار شما مي ‏توانيد قصد خود را براي بستن حساب از طريق تماس تلفنی به ما اطلاع دهيد. اما علاوه براين بايد کارت شکسته شده را نيز برای ما ارسال کنید. پس از دريافت کارت ما 30 روز کاری برای انجام پردازش‌های معوق صبر می‌کنيم. هنگامی‌ که‌ همه تراکنش‌‏ها و پرداخت‌‏ها از حساب کسر شدند، مانده حساب برای دريافت تاييديه برای شما ارسال خواهد شد. نظر به اينکه اين روش ممکن است حدود سی روز کاری به طول بيانجامد، ممکن است شما ترجيح دهيد که موجودی خود را به صورت نقد از دستگاه خودپرداز برداشت نماييد و يا به اندازه موجودی کارت خريد نماييد. در اين صورت توصيه می‌شود جدول کارمزدهای خريد را ملاحظه کنید.
کسب اطلاعات بيشتر راجع به اطلاعاتی که ما برای اشخاص ثالث ارسال می‌کنيم و يا آن دسته از اطلاعاتی که محرمانه نگهداری می‌شوند و يا درخواست فهرست اشخاص ثالثی که ما اطلاعات را با آنها به اشتراک می‌ گذاريم جزء حقوق شما محسوب می‌شود.
دريافت جزئيات اطلاعات شخصی که ما راجع به شما نگهداری می‌ کنيم، جزء حقوق شماست.
شما نمی‌توانيد بيشتر از موجودی حساب خود خرج کنید. هر تلاشی برای انجام اين کار ممکن است با اقدام متقابل از طرف ما مواجه شود.
حقوق شما صرف ‏نظر از هر اقدامی که اتخاذ نماييد، تحت اين شرايط و ضوابط محفوظ خواهد ماند.

تعهدات ما:
● زمانی که قوانین، مقررات و يا شرايطی که خارج از کنترل ما است بر ما تحمیل شود و ما نتوانیم از عهده اجرای تعهداتمان در قبال دارندگان کارت برآییم، نمی‌توانیم مسوولیتی را برعهده بگیریم. به ویژه برای هرگونه تاخير يا نقص پيش آمده مذکور در این شرايط عمومی. اين موضوع کمبودهای خارج از کنترل مربوط به کارت را نيز شامل می‌شود ولی محدود به آن نيست. ما مسئول هيچ يک از ضررهايی که ممکن است شما بطور غيرمستقيم و در اثر پيامدهای ناشی از شرايط غيرطبيعی، پيش بينی نشده و خارج از کنترل ما متحمل شويد و يا در مواردی که قصور ما در پيروی از اين سند ناشی از تعهدمان نسبت به قوانین و مقررات باشد، نيستيم ولی در هر حال خطری  وجوه واریز شده شما را تهدید نمی‌کند.
● ما در قبال مقادير مازاد بر تراز در موجودی حساب شما مسئولیتی نداريم.
● ما هيچ گونه تعهدی را در قبال کالاها و خدماتی که شما با کارت خود خريداری می‌کنيد، نمی‌پذيريم.
● ما مسئوليتی برای پاسخگويی به درخواست‌‏های مبنی بر عدم پذيرش تراکنش‌های انجام شده در حساب و يا لغو کردن يک عمليات بانکی نداريم.

تعهدات شما:
● در صورتی که مفقود شدن و يا سرقت کارت شما در اثر رفتارهای سهوی و يا کوتاهی در مراقبت صحيح از کارت نباشد، حداکثر مسئوليت شما تا پيش از اينکه مفقودی يا سرقت کارت را به ما اطلاع دهيد،در قبال تراکنش‏‌ها و کارمزدهايی که ممکن است توسط اشخاص ثالث انجام شود، معادل 50 يورو است.

● شما در موارد ذیل مسئول هستید:
  - تراکنش‌های غیرمجاز در صورتی که ناشی از رفتار سهوی يا کوتاهی شما در مراقبت از کارت خود باشد.
  - هرگونه ضرر يا سوء‌استفاده که به طور مستقيم در اثر عمل نکردن به توصيه‏‌های ما درخصوص تغيير اطلاعات شخصی خود به وجود آمده باشد.
●  در صورتی که شما از کارت خود به گونه‌ای که در اين سند بيان شده است استفاده نکنيد و يا ما متوجه رفتارهای سهل‌انگارانه در استفاده از کارت توسط شما شويم، اين حق برای ما محفوظ است تا هزينه‏‌هایی را که برای متوقف کردن استفاده شما از کارت به ما تحميل شده ، از حساب شما کسر کنيم. 

هيچ یک از موارد مطرح شده فوق تعهدات ما نسبت به موردهای ذیل را محدود نمی‌‏کند:
● فوت يا جراحت فردی که در اثر کوتاهی ما حادث شده باشد.
● اعمال مجرمانه که از جانب ما صورت گرفته باشد.

آیا ممکن است تغییراتی در این سند ایجاد شود؟
حق تغيير در شرايط و ضوابط بيان شده با رعايت موارد زير برای ما محفوظ است:
● در پاسخ و انطباق با هرگونه تغيير در قانون کاربری، راهنمای صنعت و يا تجارت برتر
● شفاف سازی هرچه بیشتر شرايط و ضوابط بيان شده
● منعکس کردن هرگونه تحولی در روند بهبود روش‏‌ها و سيستم‌ها

در صورت بروز تغييرات در شرايط و ضوابط، ما از راه‌های زير موارد را به اطلاع شما خواهيم رساند:
قوانینی را که ما بر اساس آن هزينه هاي ارائه خدمات و محصولات مطرح شده در اين سند را محاسبه می‌نماييم ، با دو ماه اطلاع رسانی زودتر
محدوديت‌های استفاده، با دو ماه اطلاع رسانی زودتر
 ما هر گونه تغيير در اين سند را يک ماه زودتر از اجرا اعلام مي‌کنیم.
در صورتي که تغييراتي در اين سند ايجاد شود، تاريخ «به روزرسانی» که در ابتدای سند ذکر شده است به روز می‌شود.
علاوه بر موارد بيان شده، اطلاعات مربوط به تغييرات اعمال شده در شرايط و ضوابط از طريق پست الکترونيک برای تمام مشترکان ارسال خواهد شد. اگر شما پس از انجام تغييرات در اين سند همچنان از کارت خود استفاده نماييد به معنای آن است که تغييرات مذکور را پذيرفته‌ايد.

شیوه ثبت و پیگیری شکايات
ما همواره تمام تلاش خود را برای ارائه يک سرويس کامل به کار می‌گيریم اما در صورتی که شما معتقدید سرویس خدمات استاندارد مورد انتظار دارای نقص است و يا مرتکب اشتباهی شده است بايد بلافاصله موضوع را به واحد مدیریت خدمات مشترکان ما برای شفاف سازی و اعمال اصلاحات مورد نياز اطلاع دهید. اگر از خدمات ارائه شده ناراضی هستید بايد از طريق درخواست اطلاعات، يا درخواست دستورالعمل رسيدگی به شکايات داخلی و يا مراجعه به وب سايت به نشانی www.usecard.ir از شیوه ثبت و رسيدگی به شکايات داخلی ما مطلع شوید.

هزینه‌های عملیات انواع کارت‌ها


 ردیف نوع کارت
بلک پلاتینیوم گلد (کارت هدیه)
سرفصل‌ها
 ۱  هزینه خرید کارت برای بار اول
۱۰۰ یورو
۸۰ یورو
12 یورو
 ۲  هزینه تمدید سالیانه کارت ، از پایان سال اول به بعد
(هزینه مالیات بر ارزش افزوده بر این مبلغ اضافه می‌شود)

 ۳۹ یورو
۲۹ یورو
8 یورو
 ۳ هزینه واریز وجه به کارت
۳ ٪ مبلغ (حداقل ۵ یورو)
۳ ٪ مبلغ (حداقل ۵ یورو)
ثابت ۴/۹۰ یورو (فقط یکبار)
 ۴ هزینه‌های تبدیل ارز و حواله
 از به دلار به یورو
۱/۵ ٪
۱/۵ ٪
۱/۵ ٪
 از ریال به یورو
0/7 ٪
0/7 ٪
0/7 ٪
 سایر ارزها به یورو و یا یورو به سایر ارزها
۴/۰ ٪
۴/۰ ٪
۴/۰ ٪
5 کارمزد برداشت وجه از پایانه پرداخت وجه نقد
۵ ٪ (حداقل ۴ یورو و حداکثر ۱۴ یورو)
۵ ٪ (حداقل ۴ یورو و حداکثر ۱۴ یورو)
--
6 هزینه جایگزینی یا صدور مجدد کارت
(هزینه ارسال جداگانه دریافت می‌شود)

۱۵ یورو
۱۳ یورو
10 یورو
7  هزینه ابطال کارت
(هزینه برگشت مبلغ و کسر هزینه‌ها جداگانه محاسبه می‌شود)

۱۲ یورو
۱۰ یورو
۷ یورو
8 درخواست صورتحساب کتبی
۴/۵ یورو
۴/۵ یورو
۴/۵ یورو
9 خرید از پایانه فروشگاهی (در اتحادیه اروپا)
0/90 یورو
0/90 یورو
0/90 یورو
10 خرید از پایانه فروشگاهی (خارج از اتحادیه اروپا)
1/90 یورو
1/90 یورو
1/90 یورو